Torsdag Morgon

I dag har vi lite göra på schemat, ungarna ska på skola dagis inte Milla hon får vara hemma en dag till. Liam ska och vägas och ett urinprov på Filippa ska lämnas in för ytterligare en odling. Så till vcl det bär, andra gången för denna vecka. Förra veckan var vi nog där tre gånger om jag inte minns helt fel.
Jaja, de må vara hänt.
Nu snabbar jag mig med kaffet för att sedan göra klar barnen och ta dem till deras respektive platser. Vaje morgon undrar man samma sak, ska vi hinna i tid även i dag? Det kan man aldrig vara så säker på, ibland blir det bajskalas, eller jakt på bortappade kläder eller så kan ngt barn plötsligt gå i strejk. Man kan aldrig vara säker =) men hittills har vi alltid varit i tid...peppar,peppar.
Det är kallt i dag och det betyder för oss, mindre koskit lukt som i  sin tur betyder livskvalitè för mig.
Nu är kaffet slut och jag ska avbryta den tystnad och det lugn som råder för att gå och vara den fyrbarnsmamma jag är! =) Livet är underbart, ta väl hand om det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0