Tisdag

Vi har haft en riktig slömorgon i dag, legat läääänge i sängen =) Så skönt då man ngn gång kan tro sig.
Men nu är det dags för lunch, jag ska skala och sätta palsternacka och potatis på kokning (liams lunch) och vad jag och plippan ska äta vet jag inte riktigt men nått hittar vi på.
I eftermiddag åker vi in till stan jag och barnen, då vi får en till bil. Där ska vi köpa skor och varmare saker inför vintern....det ska bli skoj att gå själv med alla fyra =) Skillnaden är (detta är konstaterat) de lyssnar bättre när man är själv och är mer hjälpsamma! Nu ska jag avsluta min kaffekopp.
Tänkte bara påminna att man får lämna kommenterer efter sig. ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0