Tisadg morgon

Godmorgon alla därute, det verkar bli en härlig morgon och då tänker jag inte på vädret utan på mig, jag känner mig pigg och utvilad efter en underbar natt, tänk om var natt kunde vara så här. Jag  har inga problem med att sova om nätterna men vissa nätter är bara speciellt sköna. Snart ska jag gå och göra mig klar för att fara med Filippa på dagis och Kevin på skolan, Milla stannar hemma även i dag, jag tyckte mig ana att  hon var ngt bättre under kvällen igår så jag hoppas innerligt att det håller på att vända, hur som haver ska vi ringa till sjukgymnasten och råda med dem.
I dag ska jag försöka hinna med flickornas rum och sen har man lite jobb med tvätten som alltid. Annars ska vi bara ta det lugnt, pyssla, läsa och kanske en film efter det.
Jag anmälde mig till buzzador för ngn vecka sedan och för dem måste man verkligen vara den exemplariska buzzadoren med fyra barn i olika åldrar =) om man ska se till det. Det var lite kul för jag har nu fått mitt första kampanj erbjudande. Denna gång handlar det om en ny Bambino napp designad av Karin Mannerstål som vi ska prova!



Det var väl allt för denna gång, men lär nog hinna tillbaka in hit under dagen!
=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0