Söndag

I dag är det söndag och denna helg gick lika fort som de brukar göra, snart måndag och jag ser framemot en vecka då man är frisk. Medicinen har bitit bra jag känner mig som ny och det är underbart att slippa de onda.
I veckan kommer Filippa att få åka på dagis, vi börjar med i morgon och får sedan se vilka dagar hon får gå.
Milla har haft Emme här över natten och det har gått superbra, de har lekt och stojjat, de går verkligen bra i hop dessa flickor =) som alltid.
Senare ska vi åka och gratta barnens farfar inne i stan och efter det hem och städa!
I kväll ska barnen i säng i tid och jag och gubben ska väl se en film i vanlig ordning, enformigt men alltid lika mysigt.
I veckan ska jag ta mig i kragen och börja gå ut och gå, hög tid att få bort lite överflödiga kg.


Kommentarer
Emmeli

Jag tänker så varje vecka!Att i veckan ska jag ta tag i dessa promenader igen!:)

2010-10-18 @ 07:10:14
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0