Onsdag

Fortsättning följer på täckbyxa/jacka åt Milla i dag. Hoppas att det ger resultat. Snart ska jag skjutsa barnen till skolan å så skönt att vi hittade skor åt dem i går, det är en jäkla djungel för att hitta en bra sko. Nu blev vi garanterade om att vi valde rätt sko haha, är man ett lätt byte för försäljarna kanske?
Nu ska vi se, jag har nog inet mer att skriva nu men jag återkommer väl senare under dagen.

Glöm inte att delta i denna tävling...................

Jag är med och tävlar om en Drink All Around Cup från Bambino
inne hos Ann-Sofi på Grodansdagbok
Visa all_aroun...jpg i bildspel
Drink All Around Cup går att dricka ur som ett vanligt glas, men utan att spilla. Muggen utvecklar på ett naturligt sätt barnets drickförmåga och underlättar övergången till ett riktigt glas.
SKÖTSELRÅD:
Handdiskas i varmt vatten med diskmedel, skölj noggrant. Lösgör ventil och silikonring för fullgod rengöring. Observera! Tål inte maskindisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0