Nu .....

Nu är barnen på skolan och jag och Filippa har spelat, Liam har just vaknat och äter morgonflaskan. Jag måste röja här...försöka så gott det går sen blir det lite vila hade jag tänkt, det är ingen idé nu.
Så jag dricker kaffe och laddar mig lite innan jag sätter igång med det som ska göras.
Snart är det helg och vi kan bara rå om varann, känns otroligt skönt. Tycker inte att jag hinner träffa Jens nått nu då han jobbar, då han kommer hem om dagarna är det så fullt upp med barnen och när de sedan lägger sig stupar vi i säng nästan direkt. Därför längtar jag till helgen så man hinner med lite kvalitétstid med varann. Det är ju faktiskt så att vi vuxna behöver det också.
Jag är så sugen på att ta ett familjeporträtt, jag tänker inte ett gammelmodigt "tråkigt" och stelt porträtt utan ett liv och fantasifullt ett i ngt modernare stöpning.
Sen sätta det på canvasduk el liknande.
Jag skulle också vela att bara jag och Jens tar lite kort tillsammans på bara oss, och några på bara barnen.

I morgon ska jag ta och ringa och beställa tid för Liams dop, jag skulle vilja få det så snart som möjligt. Han är ju redan fem månader. Det kommer som tidigare bestämt bara bli de allra närmaste på dopet och detta pga enkelhetens skull.
Så att det blir av!



Kommentarer
Anonym

gör som vi =) Ha det hemma...för dom närmaste...skönt o enkelt :P

2010-10-14 @ 12:13:46
Anki

ja och som vanligt glömmer ja alltid skriva mitt namn...men det är väl oftast ja som komenterar ;)

2010-10-14 @ 12:14:19
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0