Natti, natti.

Nu är det dags att avsluta kvällen med lite tv-tittande men nedbäddad. Dagen är slut för i dag och vi närmar oss lov veckan med stormsteg det ska bil så underbart, jag ska redan nu planera in roligheter med dem varenda dag. Allt från korvgrillning och små utflykter till bad på badhuset, det ska bli en härlig vecka för dem och jag riktigt längtar att få umgås med dem alla fyra utan stress, läxa och massa tider att passa. Det känns som att vi bara flyter förbi varann allt för ofta och att det blir allt för lite kvlitetstid.Så nu då vi lägger kraven och alla måsten på hyllan ska vi se till att ha dunderskoj också =)
Jag är trött riktigt trött så jag kommer att somna fortare än kvickt och hoppas på en lika skön natt som föregående.
I morgon ska jag påbörja lite projekt samt avsluta en del som stått oklart allt för länge........bla en byro som ska få sitt sista varv av vit färg och beslagen påsatta igen.
Jag har en massa som ska ordnas upp och sorteras ut nere i källaren. Vad jag absolut måste börja grunna på är julklapparna, en lista ska påbörjas!!!! Alltid är mann sent ute, så typiskt oss.
Nu ska jag stänga ned och och lägga mig, sov så gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0