Mysmiddag med hjärtat!

I dag gav jag middag åt barnen först så att Milla och Nelli skulle  hinna äta innan de for på disco, detta resulterade i att jag och Jens satt själva vid middagsbordet och åt ruggit goda varma mackor (ja vi skippade tacos) bara vi och lite ljus =) Vi kunde prata utan att bli avbrutna, sånt händer sällan. Visst var det trevligt och visst är det härligt när det händer ibland men allra härligast är när vår stora familj sitter samlade och skålar in fredagen tillsammans med skratt, ev syskonbråk, spill men massor av glädje som lyser igenom hela vår gemenskap och familjelycka!
Liam har somnat på skinnet på golvet, vi ska göra ett snabbröj innan idol och den numer sedvanliga massagen av hela familjen. Ungarnna och jens älskar det lika mkt som jag gör.
Jag hoppas att alla får en trevlig, lugn och skön kväll, det ska vi ha! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0