Milla läser.....

Milla läser och jag vet inte när det hände!!! Ojoj vad det går fort, nyss satt vi här och tränade och jag undrade hur det egentligen skulle vara möjligt...och nu läser lilltösen =) De är på väg ned i säng och då de lagt sig ska jag ta ett sista bad, badkaret ska ned igen då vi tycker att det tar för stor plats och att det är "lättare" med dusch då det kommer till barnen. Så ikväll eller väldigt snart ska jag tända ljus och krypa ned i badet och ligga där och njuta! Sen ska jag bädda ned mig och se Greys anatomy som känt sedan tidigare, det ska bli verkligen spännande att se vad som händer....... I morgon har jag bestämt att vi ska vara friska, hela högen då för det här går ju inte alls för sig. Allt har stannat upp och jag gruvar då dagen kommer då allt ska tas igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0