Lugnt!

Det sista Jens sa då han for hemmifrån i morse var, Ta det lugnt och vila i dag! Vi började morgonen i lugnets tecken, mös och spelade spel i sängen och lillebror sov rätt länge. Sen började jag lite smått att stöka undan och det gick som på räls...tog det väldigt LUGNT och lång tid tog det men nu är det klart. Nu får jag säkert skäll då älsklingen kommer hem.
Jag hade tänkt göra lite mer men då jag skalat grönsakerna och satt soppan på kokning började det att "slå" bakom ryggen, det kan beskrivas som små dunkar...så nu har vi ätit och jag har lagt mig i soffan. Jag badade Liam och la han för att sova, han vill knappt göra det numera så man är glad då han tror sig.
Med andra ord så går allt VÄLDIGT bra här hemma =) och imorgon är det fredag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0