Liam fem månader

I dag fyller bebbeskrutten hela fem månader och man kommer genast ihåg hur fort tiden går.....den går så fort fastän man försöker hålla fast och få ut så mkt som möjligt av bebistiden, nog för att alla åldrar har sin tjusning...men man vill ju bara att det ska gå lite långsammare. Bara lite.....
Här kommer lite bilder på vår lille.



Här är Liam två timmar efter födseln och denna bild får gå under "min allra första dag"



En månad gammal.......





Liam tre månader



Liam fyra månader



Liam fem månader...sötisnosen, mammigosen!!

Ja tänk vad tiden går fort, tänk vad man missar var sekund man inte är med....jag vill stanna tiden nu en stund.
I bland kan man inte förstå hur det hänger i hop, tiden går så fort och det känns som att vi kom hem ifrån bb igår samtidigt som det känns som att Liam alltid funnits i våra liv.
Vårat lilla ♥ Tänk så underbara barn jag och min älskade man fått, så väldigt rika vi är....aldrig, aldrig ska vi sakna någonting, så länge vi har varann =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0