Jag är stolt över mig själv!

Jag har äntligen lyckats skrapa ihop allt mod jag har och nästan blindt gått ned i flickornas rum och organiserat, rensat, dammat, torkat och allt  vad som hör till för att få ordning och få ordningen att hålla ett tag (ett tag = max tre dagar) Jag var totalt känslokall där nere och kastade i princip allt som var i vägen och nu är det så väldans fint.
Det är det i hela huset förresten och jag förstår inte riktigt när det hände...men nu är jag glad och stolt över mig själv. Det blir så bra att komma hem från ikea till ett välstädat hus : ) brukar ändå bli rörigt med alla  kartonger och förpackningar som i all iver kastas runt.....
Vi åker i huvudsak dit för att köpa ett nytt bord och en ny kökslampa sen får man se vilket smått och gott som hänger med hem. Däremot kommer jag absolut förbjuda mig själv för "tänkomjagångrarmigköp" Jag har ganska klart för mig vad vi behöver och det kommer jag att hålla mig till.
En liten kaffepaus efter maten, sen bara... ta det lugnt och göra läxa med Millsan och Kevin.


Kommentarer
FIONA - ja, som hon i shrek

duktigt :D

2010-10-20 @ 13:15:50
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Anna

Supert, då ska du va stolt över dig själv! :)



Sv: Ååå va kul :) Tusen tack :)

2010-10-20 @ 13:50:41
URL: http://caliita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0