Inre frid =)

I dag har vi varit på stan och summan av kardemumman blev detta



Två nya snibbar till vår dreggelgroda!! Från hanséns (barn) Finns så många fina att välja på!
Nästa omgång blir en snibb med ugglor på ;)
Ursäktar bildkvalitén, har inte orkat sätta kameran på laddning ännu och telefonkameran har jag inte lärt mig riktig så detta var vad jag lyckades ta, pga lathet!



Liams nya kläder, visst e han söt??? Samt den nya nappen från bambino.




Jackan är klar röd och byxorna svarta. Detta blev Millas vinterkläder, till sist fick vi till en affär haha, vi slutade där vi började om man säger så. Detta inhandlades på intersport, jackan var även nedsatt till 600kr och täckbyxorna av samma märke (de enda som inte var för snäva) gick på 400kr, så vi var nöjda då vi lämnade butiken =) och Milla glad och nöjd efter allt provande av täckbyxor som varit för snäva i midjan. Så fort de blivit vidare så har byxorna vuxigt på längden och blivigt sisådär en halvmeter förlånga. Men inte dessa, alldeles perfekta i både vidd och längd.


Här är skorna vi köpte, likadana till alla barnen.


Här kommer lite myskort på en glad bebbeskrutt!




Synd att bilderna blev så suddiga bara.
Nu ska jag göra lite annat smått och gott sen glutta Greys......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0