Hoppsan Hejsan så blev det söndagkväll.....

....och helgen lider mot sitt slut, men det gör faktiskt ingenting då man har fått ut allt man velat av helgen och då den känns alldeles perfekt, vi har haft en toppenhelg faktiskt.
Jag har nyss städat undan från vår goda middag. Kycknlingnuggets, ris och sötsur sås och nu sitter jag vid vårt nya snygga köksbord *ler* och kollar runt på nätet och stillar min nyfikenhet samtidigt som jag avnjuter en god kopp kaffe. Barnen ser barnprogr. och snart ska de i duschen och sen hopp i säng. När de hoppar i säng ska jag hoppa i badet och sen snabbt under täcket för film med ♥!!!!
I morgon ska vi och handla skor, mössor och vantar till alla barnen. Milla ska få täckbyxor och täckjacka.
Så det är därför jag ska göra en tidig kväll för det lär behövas en utvilad mamma fullproppad med tålamod för att sticka iväg med fyra barn och prova skor och kläder...hmm...blir dock att fara då vi krubbat middag, Jens ska följa med han också, men bara för att vi är två är det inga garantier för att det ska gå lättare...det beror helt och hållet på våra älskade barns humör =) och deras tålamod att vänta på sin tur.
Då kan jag bara hoppas att alla haft en underbar helg och får en ännu bättre vecka! Sussa gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0