Härlig Dag!

Vi har pysslat och polimasat på här i lugn och ro i dag, några vändor med bilen och tider att passa men annars allt frid och fröjd. Jag har helgstädat och ska snart söva Liam för att kasta mig i badet och slappna av en stund.
Det är åter igen dags att toppa håret lite och noppa ögonbrynen så det ska också göras. I kväll ska köksbordet bäras ut igen och då köket står så gott som tomt ska jag passa på att gnugga upp golvet med borste och sedan vitsåpa golvet så vårt nya bord gör sig ännu bättre än vad det redan kommer att göra =) Jag längtar sjukt mkt till i morgon kan jag säga. Har suttit o kollat på lite prylar som ska med hem förutom bord och stolar.
Mkt smått som haklappar, skålar, skedar o muggar till Liam...samt ett bord och sittskydd till stolen "antilop" och två kladdförkläden eller tröjor =)
Sen får man väl se vad som finns då man väl kommer dit. Nej nu ska jag gå, min lillkille har slutit sina två blå efter en skvätt alvedon. Ha en fortsatt bra fredag!!!
ANTILOP Bricka till hög barnstol vit Längd: 42 cm Bredd: 42 cm Tjocklek: 4 cm
BARNSLIG Stöddyna
KLADD PRICKAR Haklapp blå, röd Antal i förpackning: 2 styck
FABLER Ätaset, 3 delar flerfärgad

och bordstabl.
BARNSLIG Tablett  Längd: 29 cm Bredd: 36 cm
KLADD Bebishaklapp blandade färger Längd: 29 cm Bredd: 22 cm Antal i förpackning: 5 styck


Kommentarer
Jessica

Dom vita haklapparna är inte någon höjdare, dom är tunna & har inte någon plast på baksidan så dom skyddar inte speciellt mkt. Ett litet tips bara =)

2010-10-22 @ 14:52:38
URL: http://jessicatommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0