Hahaha!!!

Till min föregående kommentar av Anki så har jag svårt att tro att du är seriös =) haha!!
Rätt så tidig morgon blev det även i dag, fast det blev en sen kväll med skruvande och pyntande här hemma. Fick även besök av en granne så tiden drog i väg men vi hade en riktigt trevlig och mysig kväll igår.
Resan till Ikea gick superbra och vi fick med oss det vi ville ha...jaja...och lite till ;)
Bilder på det nyinköpta vill jag sätta ut i sitt sammanhang och vi är inte riktigt klara med allt ännu så jag avvaktar med det =)
I dag ska det bara fixas här hemma med sortering och div småsaker, skönt med ordning o reda så länge det hålls =) det är väl vår svaga sida att vi organiserar och fixar men klarar inte av att hålla det så, därav allt fixande hahaha, förstår ni???
Måste bara tillägga att jag blev skitnöjd över bordet, nu kan vi sitta 8 pers utan problem...stort och VITT!!! Men jag har även chockerat med lite limegröna prylar. = ) Ha nu en bra dag!!!


Kommentarer
Anki

Jag inte seriös??? va tusan menar du med det ;) ja är väl alltid seriös fniss

2010-10-24 @ 11:39:10
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0