Godmorgon!

I morse gav jag väckarklockan på nosen, i dag fick den nämligen ingen chans att hysteriskt slita mig upp ur mina drömmar..jag vaknade själv. Så där kring 06.36
Jag vaknade tidigt för att vi ska åka på ikea och jag är fylld av iver. Det känns bra!
Nu ska jag verkligen betona hur överlycklig jag är över en viss händelse. I natt har det hänt ngt som man kan skriva upp i Kevins livshistoria =) Äntligen, efter flera år har han övervunnit sin hemlängtan och lyckats sova hos sin mormor och morfar. Kan bara tänka mig vilka känslor den lilla mannen ska vakna med i dag, min älskade lilla prutt chockade oss alla.
Kanske att det ska börja vända nu.
VÅR FREDAGKVÄLL!
Våran kväll igår blev inte så lång men full i mys. Vi somnade före utröstningen av idol och jag fick läsa vems tur det var att lämna på facebook.
Det var otroligt skönt att lägga sig i tid och otroligt skönt att vakna utan väckare och före väckaren som inte är ställd förens klockan åtta.
Alla sover förutom jag och Liam som börjat sjunga från vaggan =) han ska få sin välling alldeles strax och de andra ska få vakna.
I dag har vi delat upp körandet, jag kör till happis och Jens hem....nu tappar han tålamodet hör jag så jag ska gå in och ge honom lite mat!
Ha et bra lördag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0