Godmorgon

Godmorgon, i dag startar en alldeles ny vecka som är speciell på sitt vis. Det är en vecka som aldrig kommer att komma igen och när den är slut så är ditt liv en vecka fattigare. Jag ska göra allt vad jag kan för att den ska fyllas med det bästa! Vad ska ni göra utav den?
Det första av det bästa som ska göras är att jag ska röja i hop och vika tvätt, det är inte det bästa medans man gör det men då man är klar är det en "bäst" känsla. I dag då barnen var lite kiviga och gnälliga var det bästa att jag inte tappade tålamodet, vi löste allt och vi vinkade glatt adjö till varann.
Före röjet här hemma ska jag bädda ned mig i sängen och se barn tv, snosa på mina små yrvakna hemmavarande troll, Liam och Filippa även det en "bäst" känsla. Det finns lite måsten som inte alltid är roliga, men så länge man sätter punkt på dem med en "bäst" känsla klarar man sig länge =) Det gäller att krydda vardagen med små guldkorn och dem har jag många av så det är bara att sätta igång. Önskar er alla en bäst vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0