Friday......tjohoo!!!

Jag tycker att veckorna mest består av torsdagar och söndagar....varför är det så? Filippa är hemma idag, ska ringa och få en tid för henne att göra ett urintest då jag återigen misstänker en uvi. I morse vaknade Kevin med ett leende på läpparna (inte ofta numer) han var glad och positiv och drog på sig långisar och överdragsbyxor utan tjafs och bråk, han frågade tom efter dem (kors i taket) Sedan började jag tro att ngn bytt ut han under natten för han ville ha stövlarna (de ska på utflykt i dag) och som pricken över iet så bråkade han ingenting med sina systrar. Jag kunde knappt tro att det var sant och kan inte det nu heller. I bland händer det! Jag har fått städa här (IGEN) nu på morgonen, det håller sig inte speciellt länge med tanke på att jag städade här igår. Jag och Lippa ska äta lunch sedan hade vi tänkt fara och handla men kom på att det kommer ett till par från Luleå idag för att kolla på en av kattkillarna, så vi får gott hålla oss hemma till dess att de varit här. Bagarstugan håller på att värmas upp, i em ska jag ut och städa ur den, pynta och bädda till. Vi får nämligen främmande på lördag och ska ha en grillkväll. Milla har uppträdande på lördag med himlaljud här på EFS, så innan grillpartyt blir det kyrkan. Annars blir det bara skönt soft ikväll, lite massagetjänster och IDOL. Till middag serveras det rullader med kantarellost i gräddsås och ris, mumma! Nu ska min lillkille få sig en vällepelle så jag får helt enkelt höra av mig senare.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0