Fredagsmyyyyyys!!!

Klagomålen över mitt dåliga bloggande i dag haglar in så nu känner jag mig tvungen att visa att vi iaf lever =)
Milla har haft kompis med sig från skolan i dag, de ska på disco i kväll och har just åkt. Jag har fixat deras hår och satt på dem lite rouge och läppglans samt fixat dem i håret. De var så taggade då de åkte att de hoppade som två popcorn.
Filippa vill ha en skönhetstund hon med så nu ska jag trixa lite med henne=) Jag tror att lilla damen förövrigt tok längtar till hennes första disco.....
Jag minns mitt =) och alla andra som följde därefter =) Men innan man börjar gå på disco får man först lov att växa ur sin rosa prinsessklänning................. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0