Fredag morgon

Vad jag blev irriterad igår. Satt och skrev ett inlägg och det försvann, tyvärr så orkade jag inte skriva om det då jag egentligen inte ens orkade skriva det första =)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag får väcka mina barn. I dag ska Milla få gå på skolan, hon är så pass mkt bättre nu så det ska nog gå super.
I dag är  det äntligen fredag, tänk vad skönt det är!!!!! Alla hemma och lediga, dock ska Kevin sova över hos Anton i natt, han vill vara där då vi åker till ikea på lördag. Hoppas nu bara att han klarar av att sova borta och detta för hans egen skull. Såja nu blev klockan sju och det är dags att väcka de små..........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0