Förändring

Det är nu hög tid att göra en förändring på bloggen och då tänker jag inte på designen.
Jag känner att den ska få utvecklas och och bli "mer" jag har spanat och grunnat och har en tanke, nu gäller det bara att färdigställa detta och jag hoppas kunna göra det så snart som möjligt.

I dag blev det skor till barnen för hela 2080kronor, nu är det Milla som behöver en täckdress också men det verkar inte finnas ngn i hennes stl i hela stan visade det sig efter ett oändligt sökande. Men skam den som ger sig.Vi fortsätter i morgon.

Tack Erika, jo det är underbart och känns underbart!!! Vi är sååå glada =) Nu måste vi verkligen ta en kaffe ngn dag. Jag är oftast hemma så kom över på en kopp då du har tid. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0