Blir så frustrerad

Fick en akuttid hos läkaren för att lämna urinprov och blodprover pga smärta i ryggslutet, febertoppar och ett evigt kissande, naturligtvis fem minuter före Filippa skulle till tandläkaren men jag tackade ja till tiden och sa att jag skulle återkomma om jag fick förhinder, ringde till Jens och hörde om han kunde möta upp oss på vcl för att följa Filippa in till tandis medans jag var hos läkaren. Han kunde inte det eftersom att han är på en praktik och inte vill riskera detta, så jag bad honom boka av tiden eftersom att vi satt i bilen......vilket han aldrig fick möjlighet till.
Detta slutar då med att jag är hemma och knaprar alvedon för brinnande livet och är 250kr fattigare för utebliven läkartid...mer jäkla strålande  än så blir det inte!
Sen kan man ju bli illamående av avund för dem som kan besöka läkaren då de behövs.
Sjukt arg och ledsen, för att inte tala om hur ensam man känner sig.


Kommentarer
Anki

du är inte ensammen..bara höra av dig..Jag finns här..kram

2010-10-12 @ 13:34:09
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0