Åååå

Trött blev jag...alldeles utmattad och frossa..huvva!
En varm kopp kaffe kanske gör sitt.
Filippas hår är toppat, jag tog lite mer nu än vad jag gjort under sommaren men det var rätt nött efter all sol och badande. Milla kom ju hem i samma veva och ville också bli klippt, det blev faktiskt en frisyr denna gång och både hon och jag blev supernöjda, bilder kommer under kvällen.....ids inte nu.Liam har ÄNTLIGEN somnat, han har vart vaken från klockan tio i morse till nu.....inte vanligt för att vara han.
Han satt nyss och var lite ledsen och jag provade allt ingenting ville göra det bättre. Då kom Milla fram och pratade med honom och efter ett tag säger hon, mamma han har ju en hård snorbulle i näsan, det är ju därför han är ledsen förstår du väl. Jag gick dit för att peta ut den men var för sen, det hade Milla redan gjort och tro mig då blev allt frid och fröjd för den lille. I bland krävs det en gudomligt gullig storasyster för att saker och ting ska ställas till rätta! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0