Vilken lugn o skön lördag!

Vi myser på inne i värmen i dag, barnen har hunnit vara ute och leka ett par timmar på morgonen och fått röda, friska kinder.
Vi såg idol igår och jag kan för allt i världen inte förstå hur Geir kunde åka ut mot Andreas, det går liksom inte ihop. Geir är i mitt tycke mkt bättre än Andreas och i många andras tror jag. Detta har jag nu gått o reta mig på heeeela dagen, visst har man mkt att göra hehe? La mig i sängen med Liam och skulle sova honom men i vanlig ordning somnade jag först men hann känna hans små fingrars styrka då han slet av mig massa hår, han roade sig med det tills han själv knoppade in...jag har vaknat förlängesen men  han sover vidare. Vi ska på middag kl 16 i dag så snart ska han få vakna så han hinner med ett bad innan vi far.
I går måste det ha varit fest i hela svensbyn, det ekade av skålningar och väääldigt ljudliga röster.....tänk att man tillomed skriver ut det i bloggen men det är så sällan de hörs något alls här så det blir lite stort hahaha!
Nä nu ska jag slösa min överskottsenergi på nått vettigt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0