Promenad

Nu har jag varit ut på en minipromenad och ska snart ut igen för att möta upp Kevin från skolan. Däremot har jag kommit underfund med att vi behöver en annan vagn, den vi har nu är för liten för såväl åkpåse och bebis, hur tänker dem som gör vagnarna som är så där små, och framförallt hur tänker en blivande fyrbarnsmamma då hon köper en med redan vetskap om hur rymlig en barnvagn bör vara för att vara bekväm för både barn och förälder? Ne nu ska vi kolla om en annan vagn, vissa passar dem och vissa vill ha sådana vagnar men icket jag.
Jag fick bittert ångra att jag inte höll mig till brio el emmaljunga, man ska inte exprimentera med andra billigare märken för man får verkligen det man betalar för. Nu blir det en brio el. emmaljunga beggat dessutom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0