Onsdag

Onsdag morgon, mörkt och kallt även i dag men jag hade inte förväntat mig annat =) Vill ha mera snö!!!
Vi går stadigt mot helgen och det känns alltid bra.

I dag ska jag ta och ringa ett nervkittlande samtal som jag dragit ut på alldeles förlänge i hopp om att behovet av nödvändigheten i det hela ska upphöra. Så visste jag att fallet inte skulle bli men lite obekväma saker är man nog som människa funtad att skjuta på eller helst blunda för. Men i dag tittar jag och ser saker ur dess rätta perspektiv, en klarsynthet har skapats inom mig de sista månaderna och nu finns ingen grummlighet längre. Full gas frammåt, som en klok människa en gång sa, man lever efter sina mål därför är det så viktigt att ha dem =) Jag har ett mål nu, det kan ta ett tag men jag vet vart jag vill.
Mer än så säger jag inte nu, kanske aldrig...vem vet *S*

Ha en superbra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0