Måndag morgon

Godmorgon. Jag hoppas att ni därute har haft en bra natt jag själv har sovit som en kratta. Var gång jag somnade in var det nått som väckte mig igen, Jens snarkningar som har en förmåga att komma från ingenstans väldigt plötsligt, Liam som bökat, katterna som busat osv.
Det har varit varmt och sen kallt ja inget har varit speciellt bra inatt. Nu sov jag desto godare då Jens var tvungen slita mig upp ur sängen och nästan ruska om mig för att jag ens skulle öppna ögonen.
Nu är jag inne på andra koppen kaffe och kan sitta upp iaf haha!!

I dag är det full rulle i vanlig ordning. Frulle, skjutsning till skolan, hem till egen frulle, morgonrutiner på lillfis, iväg till bvc med Filippa, hem, lunch, dagis, hämtning från skola, mellis, börja med middagen, läxor, tvättning, sova!

Dagarna flyger förbi och man slipper räkna timmar iaf, inte undra på att tiden går så snabbt!
Nu ska jag dricka upp det sista ur koppen och väcka mina små troll, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0