Måndag

Det har varit fattigt med inlägg de senaste dagarna men jag har faktiskt inte haft tid eller ork att uppdatera.
Vi håller på att bygga ett litet rum till lillfisen vilket har resulterat i ett enormt stök som jag ska försöka ta tag i idag, men som ni alla vet är byggstök svårt att bli av med innan det är riktigt klart.
Jag sitter nu och dricker en kopp kaffe i vanlig ordning, Liam sitter här brevid och roar sig med att kasta saker på golvet för att se hur många gånger mamman orkar ta upp dem igen, men han börjar vara lite trött och ska få vila en stund medans jag då städar.
De andra barnen är inte hemma så det är rätt lugnt och skönt faktiskt. I dag har jag utvecklingssamtal med Milla.
Annars rätt lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0