Lunch

Har haft ett samtal med prästen som ska döpa vårt lilla ♥. Hon tyckte att det skulle bli ett fint och personligt dop då jag berättade själva utförandet. Låtarna är utvalda så nu kan man bara hoppas att ddet blir ett lika personligt och mysigt dop som hon/vi tror att det ska bli =) Men lite pirrigt är det ändå alltid, jag sa att vi har skål och karaff själva och var på vippen att säga, glöm inte bibeln för en sån har vi inte! Jag bet mig snabbt i tungan, så kan man väl inte säga, de är väl klart att de tar med sig bibeln....ändå kan jag inte sluta tänka på pinsamheten om hon glömmer den och vi måste säga att vi ingen äger....jag får helt enkelt hoppas att bibeln följer med.

Flickorna har sovit hos deras kusiner i natt och jag börjar allvarligt tro att de flyttat dit. Det har bara varit jag och grabbarna idag, rätt myspys och ganska lugnt. Jag och Kevin har precis lunchat och sitter nu och intar en väldigt god kaffe och passar på att smälta maten. Sedan bär det av ned i tvättstugan och flickornas rum där det behövs ett kraft tag.
Såg att kungen ska gå ut med ett medelande, jag slår vad om att Viktoria är gravid, det var mamma som ringde och berättade detta så det blir spännande att se vad Kalle har på hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0