Lite Kvällsgöra!

Sitter med en kopp kaffe och latar mig i vanlig ordning hahahaha!!! Nje, inte precis det jag ägnar mina dagar åt.
Har stökat och bökat på här hemma med barnen idag, lagat middag bestående av ostbiffar, pasta och beasås, åkt till tandis med Kevve (alla barnen följde med=) sedan åkte vi och hämtade upp Jens efter jobbet och vidare hem för att äta, snart ska jag duka av middagen och Jens ska regla upp lite regel.
Men mkt mer än så blir det inte i kväll, vi ska krypa ned ordentligt tidigt för att vi båda är supertrötta!
Jag längtar efter det.


Kommentarer
Anki

-20 grader sa hon...det visade -14 där...

2010-11-17 @ 09:17:10
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0