Listan (inte att förglömmas)


Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska



Ett ögonblick!

Såklart har jag fyra speciella ögonblick egentligen fem, den femte då jag träffade Jens.
Jag kommer att välja ett ögonblick i min och Jens relation som då inte var en sådan relation.
Vi hade inte haft så mkt med varandra att göra sen första gången vi var tillsammans, vi hade nästan inte pratat alls med varann men möttes på en fest hemma hos en gemensam vän (Anna.W=) där hamnade vi i samtal och pratade med varann om ditt o datt och då kände jag att det är med Jens jag vill dela mitt liv, jag kände det så starkt redan då och det gjorde nog även han =) Jag skulle kunna påstå att det var just den stunden/ögonblicket som var det avgörande för vårat förhållande idag.
Efter det samtalet så dröjde det ett par veckor sedan var vi ett par och här står vi nu. Tillsammans har vi upplevt våra livs viktigaste ögonblick vid våra barns födelser för att inte nämna vårt bröllop.

Min Tro

Min tro är ganska svårbeskrivlig. Jag vill som alla andra människor tro på något gott och helst ett liv efter döden. Men jag kan inte påstå att det goda jag tror på heter gud och ingår i en religion.
Jag vill börja att ägna all min tro till en godare värld och till hela mänskligheten för det är där jag tycker att den behövs som bäst!

Det här har jag på mig idag

Svarta mysbyxor och svart t-shirt.

Mitt syskon

Mitt alldeles enda syskon fick jag då jag själv var fjorton år och ni kan bara gissa hur glad och lycklig jag är för det. Att få ett syskon hade varit min dröm sen väldigt liten.
Nu är han som våran lilla bonuspojke och är här hos oss väldigt mkt. Han är idag själv fjorton år och är väl som mest som en fjortonåring ska. Jag kan nog påstå att den relation jag och min bror har är en stark och fin relation. Den bästa brorsa man kan ha tycker jag, ja naturligtvvis det bästa syskon man kan drömma om!!!


I min handväska.

Jag använder mest skötväskan numer och där finns bla, zinksalva, mobiltelefon, läppglans, våtservetter, blöjor, engångshaklappar, reflexväst, kamera, skedar och muggar osv osv.
En fördel med att dela väska med en bebis är att man låter bli att samla på  sig en massa skräp men visst jag erkänner jag att jag längtar tills jag får tillbaka mitt egna utrymme i min fina väska som min kusin köpte i Ullared  ; )

Så där nu har jag väl hamnat rätt ok i tiden med listan, kanske inte helt men bättre iaf =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0