Kvällen

Ja i dag tog hon sprutan medans Jens fick hålla fast henne. I bilen på väg hem frågade hon mig varför hon hade vartit så rädd? Det där var väl inget farligt jag grät ju bara för att pappa kramade mig så hårt! =) Min gullunge!
Hem och laga middag samt massor med barnmat att frysa ned och idag blev det kycklingrätter.
Eftersom att vi hade två bilar så fick Jens åka in och hämta ett golv till Kevin och Liams rum hos pappa, det var jättefint och kommer att bli alldeles utmärkt!
Nu håller den första och den sista i barnaskaran på att göra kväll sedan kanske vi också kan kojsa ned.
Annars har detta varit en mkt bra dag för oss alla förutom en stor dos trots från Milla och Kevin på morgonnen, jag tänker inte dra historian här men kan lova att jag blev mkt upprörd.
Men allt är nu löst och bara bra. Kevin ropade just att Liam sa mamma!! Jiiiihoooo!!!! =)=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0