Kevins rum!

Efter mkt bök och stök, onda ryggar som slutat med INGA ryggar =( så blev Kevins rum färdigställt igår. Visserligen saknas tak och golvlister samt slutresultatet av skiljeväggen in till Liams rum. Dit ska det (på insidan, isolering, spånskiva och lister till hålet =)
Jag fick en sista kick av Ernst och böt ut vårt motiv på tavlan till en bit tapet, och i vanlig ordning hade jag svårt att bestämma mig om det blev bra eller ej......men Kevin gillade mitt impulsiva "så här kan man göra" Jag tyckte själv att det behövdes en färgklick på denna vägg och hade tidigare beslutat att tapetsera två våder i mitten  på den "övre" väggen, men tycker att detta blev mer flexibelt.
På väggen där Elvis  hänger kommer det att komma en fin väggdekor och det är därför det ser så konstigt  ut nu!!



Det var delen av som vi tar av Kevin...........

Detta är ingången till Liam från V-rummet. Vi har slagit ut en gammelmodig större garderob som leder in till rummet.



Detta är taget från köket in till Kevins rum.




Här är Kevins rum klart förutom lister och "hålet "på kortsidan.







Här kommer julpyntningen...som har påbörjats lite smått ;)








Myyys, Jens gillar att vi inte julpyntar vitt i år och faktiskt jag med,det är väl ändå en slags värme man ska känna med julen och det gör man bäst med rött! Men ett stort MEN det är att byron som står mellan soffan och väggen ska bort, den står bara där för att vi bygger och för att den inte fåTT komma in ännu =)
Nu ska jag ta  värmedynan och pussa godnatt, ägna min rygg en tanke, det behöver den ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0