Jag är totalt slut!!

Energin jag haft i dag tackar jag gudarna för, med den energi jag haft i dag skulle det bara behövas en enda människa för att hålla igång vår värld, jag lovar. Jag tänker inte trötta ut er med att rabbla upp allt jag fått gjort i dag utan ist berätta vad vi ska göra nu, vilket låter otroligt frestande i mina öron.
1. Ta en varm avkopplande dusch.
2. Duka upp med gosmörgås samt riskakor som JAG älskar, varm choklad och jordgubbssaft!!! Efter det blir det väl en frukt =) hahaha!!
Samtidigt som vi ska se film då =) Dagen fick ett bra avslut, lika bra som dagen i sig varit. I morgon blir det en långprommis då Filippa är på dagis =)
3. Krama ♥ godnatt!!
4. Sova!!!!

Men innan allt detta önskar jag er alla en skön och effektiv nattsömn ;) Tjingeling!!!



Tääääänk OM jag fick äta själv???????


Kommentarer
Emmeli

Ja,jag håller med att det är ett fint namn.:)Jag är lite insnöad på L namn.Hade det varit en flicka hade hon hetat Lily.Men det får någon annan ta istället då.:)



Det går så grymt fort.Och eftersom vi inte ska ha mer barn så tycker jag att Liam ska vara min bäbis för alltid!:)

Det känns liksom som att dom snart är 15..



Vart bor ni förrsten?:)

2010-11-16 @ 08:30:58
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Emmeli

Tack så mycket.Tyvärr tycker jag egentligen att det inte ska firas.Jag har mest bara ångest eftersom jag inser hur jävla gammal jag börjar bli!

I ett svagt ögonblick trodde jag att jag fyllde 23,men när jag började tänka efter så insåg jag att det är 24 jag fyller..

Tragiskt men sant.:)



Oki,så ni bor där borta i skogen.:)

2010-11-16 @ 13:04:11
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0