Godmorgon

Torsdag, i löööve torsdagar!!! =) Helgstädning och förberedelser inför en helg tillsammans med familjen, tända ljus, idol, lite mera bygge, gotta, osv osv.
Vet ni vad jag ska göra i helgen förutom allt detta? Jag ska koka knäck och fudge =) Mmmm ngt jag också löööve.
Det blir att gå igenom julppyntet, kolla om lampor saknas, vad vi ska använda i år och hur. Hade det inte varit för att vi håller på att bygga så hade jag inte kunnat hålla mig från att pynta i helgen men det blir roligare då allt e klart så jag får gott vänta till nästa helg.

Om  två helger ska vi ha barnvakt, Liam ska sova borta för första gången. Tidigare har han bara varit ifrån mig två timmar då jag och "storbarnen" gick på bio och Jens  var borta. Det kommer att kännas underligt nanting.....

Vi ska på julfest med Jens jobb på statt där vi också passat på att hyra ett hotellrum hahaha, jo i stan =) men det förenklar en hel del med skjutsning och sådant, sen att vi sover bara några meter ifrån barnen drar ju inte ifrån.
Liam och flickorna ska sova hos deras farmor och Kevin ska sova hos mormor och morfar.

Nu ska jag väcka min Millsa, hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0