Fredag

Fredagen började med en ordentlig rivstart! Mamma ringde och väckte oss, inte allt för ovanligt numer *pik* Liam anordnade ett skitkalas i våran säng, antar att min hemmagjorda plommonpuré gjort susen. Telefonen ringer varm och jag spiller ut gröt till ett litet barn som ändå inte alls ville äta osv osv
Jag kan säga att jag är ordentligt vaken iaf.
I dag blir det mer bad för vår lille gosse, som blir alldeles till sig då han ser sin balja =) Jag har fått gömma den bakom duschdraperiet bara för att han inte ska bli så arg då vi går från baljan utan att bada. Det är bara att bunkra upp med oljor, använder bara olivolja btw.
Snart är det helg och fastän vi har varit lediga hela veckan så längtar vi att få rå om pappan i huset. I helgen har vi inbokade saker varje dag. Middag på lördag och dop på söndag. I dag ska vi förbereda allt innan dopet så det är klart.
Nu blir det en sista kaffe....................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0