Första Advent ♥

Vi bojkottade att köpa julklappar av tomten känns inte riktigt riktigt för att inte tala om hur onödigt. Men de behövde inte gå hem utan julklapp utan fick välja ut ett gemensamt spel till wiiet!
Det började snöa stora lapphandskar ikväll och temperaturen blev behaglig, vädret kunde inte ha blitt bättre en första advent.
Då vi kom hem åt vi middag, storbarnen for bort och jag och Liam somnade som klubbade sälar efter den friska luften. Vi somnade trots ett rådande stök kaos här hemma men vaknade upp till ett välstädat hus, men jag har sagt det förr min man e bäst!♥
Efter att ha gått lös på bowling, fäktning, golfande osv i helgen så är kroppen en klump av träningsvärk, hade inte ens en aning om att jag hade så här mkt muskler =/ hihi! I kväll blir det nog lite massage ; )

I morgon är det måndag igen, Filippa ska och ta vaccin i öjebyn och senare på dagis beroende på hur hon tar det. Filippa är nämligen helt förskräckt då det kommer till sprutor.

Helgen
Helgen har vart helt underbar! Fredag var det bara myspys, lördag varmbad och gomiddag, pepparkaksbak och spel.
Söndag, första advent frukost och sedan gjorde vi stan bland hästar och tomtar. Hann in på hansens och hux flux stod Liams önskelista klar =)

Nu är det söndagkväll och bara lugnt, barnens kläder ska förberedas och läggas fram, packa gympa och badkläder inför morgondagen.
Sen blir det movie time och kanske då lite massage, underbart!
Ha en underbar kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0