Ett kvällsinlägg!

Sängen är klar och blev ju som många redan förstår, vit! Jag hann även ta bort frukosten från matbordet innan den kröp i väg av sig själv. Så vad kan jag säga förutom att jag är nöjd över mina insatser under dagen.
Nu är det kväll igen och ikväll är det en sådan kväll jag vill duscha väldigt varmt och sedan gosa in mig under täcket framför en riktig ruggig skräckis eller en hysteriskt rolig komedi, det lutar mot  det sistnämnda, men inte bara det, ikväll är jag även toksugen på nått gott, och framförallt är det en sådan kväll som ska göras tidigare än vanligt. Jag är trött och känner att jag behöver en lång och god nattsömn
Liam ligger i sin säng, vaggan är ett minne blott! Han sover dessutom som en stock där han ligger med sitt nya duntäcke och sin nya fluffiga kudde.

Snaaaart är det min tur =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0