Djupa funderingar

Sitter i djupa funderingar på vad man skulle hitta på till middag.....har o välja på men vet inte vad som tilltalar i dag, är inte säker på att nått tilltalar efter den brak lunch med efterrätt vi åt i dag, känner mig fortfarande rätt mätt och nöjd efter det så därför är det svårt att komma på nått att äta.
Jag är grymt trött idag och har lite prestationsångest, vi som skulle hinna göra så mkt under lovet har inte hunit med nått alls. Jag hinner inte annat än att stå vid spisen. Plocka undan och duka fram, bajskalas och morgonröj.
Nu är klockan tio i fyra och jag kommer då på att jag inte hunnit dra borsten genom håret och fortfarande går omkring i Jens fleecebyxor. Dagarna är fullspäckade från morgon till kväll och jag förstår för allt i världen inte hur jag ska kunna klämma in något någonstans.
Nä, det får bli ett långt bad i kväll och en massa tvättning och fixningl då barnen sover så kanske man hittar en lucka till ngt i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0