Dagen I Dag

Det är en kall dag i dag, över -20.
Vi har precis lunchat och stökar på här hemma med diverse sysslor. I dag blir det bara en lugn hemmadag och fortsatt bygge av Liams rum, det kommer bli litet men bra. Jag vet redan hur jag ska inreda och har allt klart för mig från tapeter till små möbler och färger, det kommer att läggas ut bilder på detta då allt är klart, både före och efterbilder.
Nu har jag på allvar börjat tänka ut julklappar till barnen och jag är faktiskt på det klara med vad de ska få, nu återstår bara inhandlingen av dessa, tanken på det ger mig magsår.
Jag toklängtar efter julpyntet och alla de saker som hör julen till Tyckte att det nyss var jul och jag hade Liam i magen och nu är det jul igen och vårt nyaste tillskott är redan sex månader.
Ja att tiden går är ju ingen hemlighet eller ovetenskap men det blir aningens jobbigt då den går så raketsnabbt!
Till helgen fyller min lillebror redan 14 år, detta innebär att han nu nått åldern som jag hade då jag träffade jens.
Det känns som att han nyss var bebis han med.
Men med andra ord blir det alltså fjortonårskalas på Lördag.
Nu ska jag dricka kaffe och sen bara pyssla på lite här hemma, rätt lugnt idag faktiskt.


Kommentarer
Anki

japp hon sa så...men dom höll dom inne så då måste dom ju ha lyssnat ;P

2010-11-17 @ 12:53:45
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0