Dag 07 "Min bästa vän"

Jag har en mkt nära vän som jag bryr mig väldigt mkt om! En alldeles speciell person med det största ♥! Henne kan jag skratta och gråta med, berätta ALLT för. Hon är en mkt klok människa med kloka tankar kring det mesta i livet.
Jag och hon har vuxigt upp tillsammans och funnits i varandras liv genom alla våra år och det är jag otroligt glad över.
Vi umgås inte dagligen, det kan gå flera månader mellan våra samtal eller träffar men vi finns här för varandra och när vi talas vid eller träffas så är det som att vi träffades igår. Våra telefonsamtal kan bli väääldigt långa =) Vi är lika varandra på många sätt och känner varandra mkt väl..
Jag vet att hon alltid kommer att finnas för mig och jag för henne. Hon är min bästa vän!! Min lillAnna ♥(om du läser detta så skickar jag en stor pööösss!!!)

Visst har jag andra vänner som jag älskar att umgås med, alla mina vänner är så olika och är de bästa på sina vis.

För mig betyder vänner mkt, jag har inte tid att träffa dem så mkt som jag önskar men då vi väl gör det har vi roligast.
Jag har en till riktig bästa vän, min man. Min Jens.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0