Dag 01! Det Här Är Jag

Jag är en 29 årig fyrbarnsmamma som har många bollar i luften eller järn i elden, men jag älskar det. Jag älskar oftast livet men har absolut mina grå dagar. Jag är gift med barnens far sedan fyra år tillbaka och ett fjortonårigt förhållande ligger bakom oss och jag ser framemot de kommane åren vi ska dela tillsammans!
Jag är envisare än envisheten själv och till min nackdel kan jag vara väldigt långsint. Jag har ett hett temperament och det kan visa sig som en flodvåg.
Jag älskar att pyssla i hemmet och med barnen. Jag älskar motion och träning men utövar det aldrig själv. Jag älskar
att blogga och äta gott och så klart älskar jag min familj. Jag tycker om inredning, snygga prylar och älskar vitt =)
Jag målar bara naglarna om sommrarna och bleker mitt hår. Nästan alltid kan man skymta en liten utväxt.
Jag sminkar mig "nästan" varje dag samt plattar håret..
Min garderob innehåller ett kaos av kläder som till största del(just nu) är för litet. Det dyraste plagg jag har i min garderob är en klänning som kostade runt 1000kr som också den är för liten. Det billigaste är nog mitt senaste fynd, en tunika för 49kr. Jag köper helst godis, kläder, heminredning och cigg.
Jag dricker portello.
Är det alkoholhaltiga drycker håller jag mig till öl.
Godis är bättre än chips, jag vill ha blodigt kött med fet sås!
Älskar glass och Pippi Långstrump.

Kan bli vansinnigt trött, som typ nu =)
Susssuss!!!!


Kommentarer
Anna

Vilken härlig beskrivning av dig själv! :-)



Ha en bra söndag!

Kram från mig

2010-11-21 @ 11:33:20
URL: http://meandmy.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0