Bilder

Kommer att bjuda på lite bilder från badet i dag. Det var Liams första bad och allt gick verkligen bra. Kevin och Anton stannade hemma eftersom att Kevin skulle på badkalas klockan 14 så det var bara jag,Jens;Liam och flickorna som åkte.
Jag, flickorna och Liam lyckades dela på ETT skåp, helt otroligt!
Väl i badet hade vi det väldigt skoj, alla var nöjda och glada men Liam blev trött efter tio minuter och sov tre o en halv timme i sträck då vi kom hem, jag gav han en flaska medans han sov och fick knappt en reaktion. Han dök lillen men det har vi tyvärr inga kort på =)
Kommer även att visa en bild på vår fredagsmiddag som egentligen skulle ha publicerats igår =)
Varsågod!




Mummma!!!!










Avslutar där, är så jäkla trött att jag skulle kunna tro att jag var gravid igen..men nej ni kan stänga era munnar igen för det är jag inte =)
Sov Gott!!



Kommentarer
linda

ni ser ut att ha det så härligt,kommer på mig själv med att sitta&e=)....HÄRLIGT<3

2010-11-27 @ 22:36:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0