Barnmat!

Idag har vi gett Liam kött för första gången dock väldigt lite men ändå! Det blev alltså kött, potatis,gröna ärtor, morot och blomkål. Allt var så färgglatt och fint tills mixerstaven kom fram. Tur att Liam inte tänker på hur maten ser ut innan han äter, för GOTT tyckte han att det var! =)
Jag tycker att det är så kul att laga egen barnmat, det är inget jag gillat med de andra men nu....och vad mkt man kan göra ist för de trista små glasburkarna i affärn. Det är bekvämt, billigt och framförallt är jag 100% säker på vad innehållet är.
Det är väl känslan att man vet vad man stoppar i sitt barn som gör barnmatslagningen så kul, det ska jag inte sluta med.

Snart blir det middag för oss, hehe inget avancerat där =) gräddstuvad pytt, köpes dessutom. Men det är inget som hör vanligheterna till faktiskt så någon gång ska det väl gå bra.
Nåja, ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0