Vår dag

Titta ut! Solen, den passar på att visa sig nu då helgen i princip är över och jag kan inte låta bli att tycka det är smått ironiskt fastän jag är glad att se den.
Trött har man blivit av helgens regnväder och jag känner mig snuvad på valborgmässoafton, men det får vi ta igen nu någon härlig eftermiddag och det är faktiskt skönt om det hinner torka upp lite först.
I dag har vi varit och hälsat på hos Elin o Dennis, det var riktigt roligt att träffa dem då det var typ hundra år sen sist =) Förhoppningsvis tinar man fram själv med våren och börjar röras igen. annars har vi ingenting gjort i dag jag har surat och varit på skitkasst humör och tackar min man som står ut med mig, hade det varit ombytta roller hade han bott i bagarstugan sedan länge. Rastlösheten kryper i mig, den pirrar i kropp och själ och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen, det är hemskt.

Undra om jag skulle ta och döpa om min blogg till klagobloggen, vad tros? Hehe! Som ni flesta förstår så är man ju självklart superlycklig över den lilla som ska komma men det är som att man vill släppa ut den lyckan så att den blir påriktig, och det kan man inte förens man släppt ut den lille.
Men men han kommer tids nog :)
I kväll har jag bakat kokostoppar, det var då så enkelt att man bara behövde läsa receptet så var det klart, sen är det ju godis. Hade tänkt ha det till på fredag då jag fyller år men men, vem försökte jag lura???
Nej nu ska jag säga snälla ord till min man så han inte skickar ut mig till bagarstugan, det är tur att humöret svänger i väldans fart på så sätt hinner jag vara snäll mellan varven =)

Godnatt o sovgott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0