Vad vi pysslar med i dag!

Städning och fixning av v-rummet är vad som står på schemat i dag. Regnet öser här utanför som det säkert gör på många ställen i dag. Inte blir man på bra humör av vädret och jag känner mig tugnt irriterad på hela gravidsituationen i dag och gör inget annat att längtar tills denna mardröm ska vara över.
=(

Det blir en väldans sen lunch i dag, kanske mkt därför humöret sjunker med all hast, eftersom att vi nu är klar med det mesta som ska göras så ska jag nog lägga mig och vila efter lunchen, omän bara för några minuter. Mat och sömn brukar göra underverk med humöret. Vi ser väl om det är bättre då jag är in nästa gång.
Bye, bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0