Tisdag morgon

Ja då var det tisdag, solen skiner i dag med och enligt prognoserna ska den fortsätta med det under dagen och termometer ska visa hela 10 plus.
Jag sitter just nu och dricker kaffe och tänkte då passa på att uppdatera lite omän jag inte har så mkt att skriva om. I dag ska vi på utvecklingssamtal med vår yngsta sockerärta det blir spännande =)

I dag hade jag tänkt att vi skulle städa här men samtidigt är jag sugen på att fara en sväng med bilen, passa på medans barnen är borta. Skönt att bara få komma ut en sväng och byta miljö ett tag.
Mer än så blev det inte för tillfället men jag får passa på att säga godmorgon och önska er en härlig dag ute i vårsolen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0