Solsting!!!

Vilket väder för oss som bara haft kallt,grått o trist! Det är ju nästan så att man får solsting hahaha!
Vi är ute och fixar till på gården, jag har varit inne och gjort klart så det håller på att vara så fint här nu och det känns bra att få sådant gjort innan lillen kommer. Men nu ska ni inte tro att jag inte hunnit sitta i solstolen för det har jag minsann, kisat mot solen och Jens som arbetar hårt, visst finns det fördelar med att vara höggravid också =)
I dag ska vi grilla en fläskfille till middag och jag tror att det bara blir sås och en matig sallad till det grillade köttet i dag.
Flickorna är hos sin farmor och ska sova där i natt, Kevin är med sin kompis och cyklar de trivs i det sköna vädret och ser nog sommaren inom synhåll.
Det är en lugn och skön dag här hemma i dag och lär nog så förbli.
Hoppas att ni alla mår skönt i solen i dag och har en ytterst trevlig dag, det har då vi iaf!!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0