Solig torsdag

Vänta, hämtar kaffe........
Såja, hej och hallå!

I dag är jag glad, då solen lyser in i huset på morgonen så är det så underbart att vakna.
I dag ska jag till min läkare, läkaren som jag har på mvc, han som har hand om allt med foglossningen och sjukskrivningen. Jag ska dit i dag och förmodligen så blir jag sjukskriven resten av graviditeten nu.
Sen ska jag även ta upp det med värktabletterna med honom.
Annars är det bakdag i dag, ska inte baka så mkt till min födelsedag, men vi har ju ett "riktigt" kalas den 25 maj då vår minsta fyller fem år, då ska det finnas fika i stora mängder hahaha och allt ska tydligen glittra och vara rosa och då tackar jag ö&b för deras strössel.

Godmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0